Servis
Záruční opravy:
Na sluchadla a bezdrátové doplňky značky Phonak poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od data jeho prodeje koncovému uživateli. Termín prodeje sluchadla a bezdrátového doplňku ke sluchadlům je zaznamenán výdejcem/prodejcem do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla nebo bezdrátového doplňku sluchadla.
Pozáruční opravy:
Oprava probíhá podle stanoveného postupu servisního místa.
Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí Vašeho sluchadla či bezdrátového doplňku k opravě bez zbytečného čekání.
Tel.: +420 513 033 852, +420 734 495 208
E-mail: servis.phonak@reja.cz
Adresa: REJA spol. s. r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno
Pro účely zajištění servisu prosím využijte níže uvedený formulář ke specifikaci Vašeho problému.
Provozní doba
Dopoledne | Odpoledne | |
Pondělí | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 17:30 hod |
Úterý | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Středa | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Čtvrtek | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Pátek | 8:00 - 11:30 hod |
Upozornění: Produkty značky Phonak jsou zdravotnické prostředky. Před jejich použitím si pečlivě pročtěte návod k použití a informace, které se vztahují k bezpečnému používání.