• Phonak Roger pro moderní výuku
  • Neomezená konektivita sluchadel Phonak Marvel a technologie Roger
  • Phonak Roger Select pro sledování televize
  • Předchozí
  • Další

Řešení pro ADHD, PAS a jednostrannou ztrátu sluchu

Dokonce i děti s normálním sluchem mohou mít někdy problémy s porozuměním v hlučném prostředí. Řešení Phonak Roger Focus je jednoduše použitelná pomůcka pro poslech, která přenese hlas učitele přímo do uší Vašeho dítěte. Zařízení pomáhá dětem s poruchou pozornosti (ADHD), poruchou autistického spektra (PAS), nebo jednostrannou ztrátou sluchu se lépe soustředit na slova učitele, lépe komunikovat se svými spolužáky a obecně se více zapojovat do společných aktivit celé třídy. 

Na zařízení lze získat finanční příspěvek až 90% z pořizovací ceny od Úřadu práce nebo nadací.

Kontaktujte nás pro vyzkoušení zařízení

Úspěšné řešení ADHD a PAS s pomocí Phonak Roger Focus

Phonak Roger Focus

Phonak Roger Focus

  

  • Zlepšuje porozumění pro uživatele bez sluchové ztráty
  • Hlas učitele přenášen pomocí mikrofonu Roger přímo do zařízení Phonak Roger Focus
  • Lepší soustředěnost - příznivý dopad na komunikační schopnosti
  • Vhodné pro kompenzaci jednostranné ztráty sluchu, ADHD (Porucha pozornosti s hyperaktivitou), ASD (Porucha autistického spektra) či APD (Anxiózní porucha osobnosti)
  • Unikátní technologie Roger - předzpracování signálu
  • Kompatibilní se vzdálenými mikrofony Phonak Roger a systémem Phonak Roger Dynamic SoundField

 

 Více o zařízení Phonak Roger Focusger Table Mic II

Vzdálené mikrofony Phonak Roger pro Phonak Roger Focus

Vzdálené mikrofony Phonak Roger pro Phonak Roger Focus

 

  • Unikátní technologie Roger pro srozumitelný poslech v hluku a na dálku
  • Multimediální zařízení
  • Jednoduché ovládání
  • Automatická adaptace na poslechové prostředí
  • Kompatibilní se zařízením Phonak Roger Focus

 

 Více o zařízení Phonak Roger Focusger Table Mic II

Studie:

Jones, C. (2014). Roger Focus for school children. Field Study News. Retrieved from www.phonakpro.com/evidence, accessed August 19th, 2019.
Rance, G., Saunders, K., Carew, P., Johansson, M., Tan, J. (2014). The use of listening devices to ameliorate auditory deficit in children with autism. The Journal of Pediatrics, 352 – 357.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info