• Phonak Roger pro moderní výuku
  • Neomezená konektivita sluchadel Phonak Marvel a technologie Roger
  • Phonak Roger Select pro sledování televize
  • Phonak Roger Pen šikovný pomocník do školy pro srozumitelnost řeči
  • Previous
  • Další

Řešení pro ADHD, PAS a jednostrannou ztrátu sluchu

Řešení pro ADHD nebo autismus Phonak Roger Focus

Phonak Roger Focus

Phonak Roger Focus pomáhá k lepšímu soustředění sePhonak Roger Focus zlepšuje porozumění pro uživatele bez sluchové ztráty, kdy je hlas učitele vysílám pomocí jednoho z mikrofonů přímo dítěti, které využívá toto zařízení. Řešení je speciálně navrženo pro studenty, kteří nenosí sluchadla, avšak využíjí výhody nadprůměrné kvality zvuku v hluku a na větší vzdálenosti. 

Zařízení Phonak Roger Focus je vhodné pro kompenzaci jednostranné ztráty sluchu, ADHD (Porucha pozornosti s hyperaktivitou), ASD (Porucha autistického spektra) či APD (Anxiózní porucha osobnosti). U zmíněných poruch má zásadní vliv na život dětí, a to zejména pokud jde o jejich úspěch ve škole. U technologie Roger bylo prokázáno, že pomáhá dětem se lépe soutředit na slova učitele a následně zlepšuje komunikaci s učitelem nebo zapojení se do konverzace se svými spolužáky. 

Díky technologii Roger je dosaženo potlačení rušivých projevů okolního prostředí. Vysoce diskrétní rozměry a neuvěřitelná lehkost zajišťuje velmi snadné a bezstarostné používání. Z toho důvodu byla také zajištěna dobrá odolnost vůči vniknutí vody, potu a prachu do zařízení. Vzdálené bezdrátové mikrofony Roger jsou plně kompatibilní, tudíž je možné jej propojit s jakýmkoliv zařízením Roger. 

Na zařízení lze získat finanční příspěvek až 90% z pořizovací ceny od Úřadu práce nebo nadací.

Kontaktujte nás pro vyzkoušení zařízení

Studie:

Jones, C. (2014). Roger Focus for school children. Field Study News. Retrieved from www.phonakpro.com/evidence, accessed August 19th, 2019.
Rance, G., Saunders, K., Carew, P., Johansson, M., Tan, J. (2014). The use of listening devices to ameliorate auditory deficit in children with autism. The Journal of Pediatrics, 352 – 357.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info